Promocje
Drops ALASKA niebieski morski 12
Drops ALASKA niebieski morski 12
9,10 zł 8,50 zł
szt.
Drops KARISMA bordowy 82
Drops KARISMA bordowy 82
10,60 zł 9,90 zł
szt.
Drops NEPAL średni róż 3720
Drops NEPAL średni róż 3720
10,60 zł 9,50 zł
szt.
Drops Snow stary róż 09
Drops Snow stary róż 09
9,40 zł 8,40 zł
szt.
Drops ALASKA musztarda 58
Drops ALASKA musztarda 58
9,10 zł 8,50 zł
szt.
Drops KARISMA pustynna róża 84
Drops KARISMA pustynna róża 84
10,60 zł 9,90 zł
szt.
Drops NEPAL szaro-zielony jasny 7120
Drops NEPAL szaro-zielony jasny 7120
10,60 zł 9,50 zł
szt.
Drops Snow fioletowa morwa 10
Drops Snow fioletowa morwa 10
9,40 zł 8,40 zł
szt.
Drops ALASKA cytryna 59
Drops ALASKA cytryna 59
9,10 zł 8,50 zł
szt.
Drops KARISMA ecru 01
Drops KARISMA ecru 01
10,60 zł 9,90 zł
szt.
Drops NEPAL czarny 8903
Drops NEPAL czarny 8903
10,60 zł 9,50 zł
szt.
Drops Snow ciemny szary 14
Drops Snow ciemny szary 14
9,40 zł 8,40 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy (pobierz) np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: welnianapolana@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Ks. Popiełuszki 13/66, 01-595 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, odliczając ewentualnie koszty wysłania przesyłki (jeżeli przesyłka została już wysłana) na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: welnianapolana@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Ks. Popiełuszki 19/21 lok. 302, 01-595 Warszawa.

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Ks. Popiełuszki 13/66, 01-595 Warszawa

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl