Promocje
Drops AIR morska zieleń mix 27
Drops AIR morska zieleń mix 27
22,50 zł 21,30 zł
szt.
Drops KARISMA średni róż 33
Drops KARISMA średni róż 33
10,60 zł 9,90 zł
szt.
Drops NEPAL pomarańczowy mix 2920
Drops NEPAL pomarańczowy mix 2920
11,30 zł 10,20 zł
szt.
Drops Snow malwa mix 83
Drops Snow malwa mix 83
10,80 zł 9,70 zł
szt.
Drops Snow ecru 01
Drops Snow ecru 01
9,40 zł 8,40 zł
szt.
Drops AIR zielony leśny 19
Drops AIR zielony leśny 19
22,50 zł 21,30 zł
szt.
Drops KARISMA ciemna musztarda 52
Drops KARISMA ciemna musztarda 52
10,60 zł 9,90 zł
szt.
Drops NEPAL jasnoniebieski mix 8913
Drops NEPAL jasnoniebieski mix 8913
11,30 zł 10,20 zł
szt.
Drops Snow niebieski mix 84
Drops Snow niebieski mix 84
10,80 zł 9,70 zł
szt.
Drops AIR stary róż 29
Drops AIR stary róż 29
22,50 zł 21,30 zł
szt.
Drops KARISMA szaro-zielony jasny 69
Drops KARISMA szaro-zielony jasny 69
10,60 zł 9,90 zł
szt.
Drops NEPAL mgła mix 8907
Drops NEPAL mgła mix 8907
11,30 zł 10,20 zł
szt.
Czas realizacji zamówienia

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Paczkę kompletujemy i wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych od:

  • - zaksięgowania wymaganej kwoty na naszym rachunku bankowym (w przypadku tradycyjnego przelewu)
  • - zaksięgowania wymaganej kwoty w systemie Płatności Shoper (w przypadku szybkich płatności elektronicznych)

Termin ten liczy się od momentu poprawnego podania wszystkich informacji niezbędnych do zrealizowania zamówienia.

Jeżeli po złożeniu zamówienia, nie otrzymają Państwo potwierdzenia e-mailowego - prosimy o kontakt na sklep@welnianapolana.pl

Deklarowany przez przewoźnika termin doręczenia to:

  • - 1-2 dni robocze w przypadku Kuriera InPost
  • - 2-3 dni robocze w przypadku InPost Paczkomaty

Jeżeli zakup ma być udokumentowany fakturą VAT, prosimy podać prawidłowe dane w formularzu podczas składania zamówienia.
W innym przypadku zostanie wystawiony paragon imienny.

O postępach w realizacji zamówienia będą Państwo na bieżąco informowani za pośrednictwem e-maila.

Jeśli po upływie deklarowanego terminu towar nie zostanie Państwu doręczony, prosimy o kontakt mailowy.


UWAGA:

Jeżeli zauważą Państwo na opakowaniu przesyłki ślady jakichkolwiek uszkodzeń, np.:
- szczelina w pudełku
- rozerwany foliopak lub opakowanie kartonowe

to należy od razu w obecności kuriera sporządzić protokół szkodowy lub złożyć pisemne oświadczenie opisujące stwierdzone ubytki lub uszkodzenia przesyłki.

Jeżeli protokół lub oświadczenie nie zostaną sporządzone bezpośrednio podczas przyjmowania przesyłki to wygasa prawo do roszczeń z tytułu nienależytego wykonania usługi (Art 87 ust. 6 Prawa pocztowego).
W praktyce oznacza to, że nawet jeśli protokół zostanie sporządzony następnego dnia po otrzymaniu przesyłki to firma kurierska rozpatrzy taką reklamację negatywnie, powołując się na w/w przepis i uznając, że przesyłka została przyjęta bez zastrzeżeń.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl